No dreamless night! :O

Asså enda sen jag sovit där uppe så har jag drömt värsta skumma drömmarna! Jag brukar typ aldrig drömma, eller asså det sejs ju att man drömmer varje natt men minns inte, men okej jag brukar inte minnas vartfall.. men asså ALLA gng jag sovit där uppe i rummet. som jag ska få  så har jag kommit ihåg typ varenda detlalj!
och det börjar skämma mej lite gran!
T.ex jag har drömt om att Pi rymde ;O
Sen om att jag var hemma hos Nettan
Sen vare att jag var i Montenegro! med mamma och brorsan

:S

Ajaa, jag får väl se om det slutar snart!'


Men ändå så äär liksom drömmarna så... hm... VERKLIGA! :O
Men dom är också lite liksom härliga på något sätt! ;S

hmm

jag får väl se vad som händer i nästa dröm! :D:D
något att längta efter på nätterna ? ^^ xD

hihi,
KRAM PÅ DEJ <3

Kommentarer

KOMMENTERA:

Ditt namn ?:
Komma ihåg dig

E-postadress ? : (publiceras ej)

Har du en blogg, skriv då! :D:

Vad har du på hjärtat då?<3
Trackback
RSS 2.0