regn,sol,regn,sol! :O

Jag blir GALEN på det här vädret! Som ni märker är det regn,sol,regn,sol,regn,sol osv...
Och det jobbiga i helgen va att man gick ner til stallet på med täcke av med täcke , funderar ska jag gå ner igen och sätta på täcket... går ner går in hämtar täcket kommer ut... så har det SLUTAT! ;O men jag sätter på regntäcket endå! hahhaa
plus att om man sitter och solar så börjar det regna helt plöstligt! gaaah! jag blirgalen, om jag inte sagt det redan! xD
jaja, det får man leva med i Sverige -.- hahahha
Just nu sitter jag på mammas jobb... har ni lagt märke till att när jag sitter på mammas jobb och bloggar.. då har jag så tråkligt att jag skriver jätte ointressanta inlägg! :O hahaha aja...
HOPPAS INTE SOMMAR 09 BLIR SÅ HÄR ! regn,sol,regn,sol saken menar jag! :(
SOMMAR 09 SKA VARA... SOLIT! :D<3
annars stannar jag kvar i Montenegro och bor där resten av livet! HAHAHA
nej då, det ska jag inete göra...! ;P
 Grålle! <33 (jag tog en bild jag redan använt)

Puss <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: aa, det var det :D ! <33

2009-05-11 @ 16:17:29
Postat av: Sara :)

det var jag som skickade kommentaren innan :D

2009-05-11 @ 16:18:22
URL: http://skummex.blogg.se/

KOMMENTERA:

Ditt namn ?:
Komma ihåg dig

E-postadress ? : (publiceras ej)

Har du en blogg, skriv då! :D:

Vad har du på hjärtat då?<3
Trackback
RSS 2.0