seeg dag, fattar inte asså!!

asså seriöst, jag har kollat omkring på massa bloggar , och alla verkar haft en seg och dålig dag ? har jag rätt?
det kansek beror på vädret ?? iallafall så kunde jag inte sova inatt, jag typ låg där och bah... jag sover inte.., jag måste sova.. det går inte... så kollade jag ut och sååg MÅNEN jag brukar inte se den utanför mitt fönster :S!!!! ajaa, sen så när jag väl vakna jag bah: WOHO sol men nej då började det regna senare på dagen..
Och liksom
när Johanna pratade med mej idag om projektet och allt så vare så segt för asså orden kom in och jag lyssnade men jag fattade inte för min hjärna kunde liksom inte uppfatta orden, jag bah :S:S:S:S
aja, sen så vare as segt för att det gick inte att jobba idag! seriööst...
asså det är så mycket jag dissar idag och typ det enda jag hissar é att jag läste Twilight och den är braa!!! och att jag träffade Pi <33 :D:D:D:

ajaaaaa, hahhaha
lite "roliga" saker idag, bara för att "muntra upp alla"
Tessie ramlade av stolen xD
Johanna gjorde roliga grimaser på bussen!
Jag har märkt att min hjärna slutat fungera!
(hahah, skulle skriva hjärna, och det blev järna, seeeeeeg som sagt. han inte tänka innan jag skrev xD)
Jag stack Jennie (en lärare) men min ny vässade penna i armen idag! xD mohahahhaha! :P
SARA och JAG skratta ihjäl oss förr att Jennie é så stupid! ;P

AJA, jag kan inte komma på flera saker för idag...men det här borde räcka.. :D


HEJ HOPP ALLA (tänkte skriva något man inte ska skriva haha)

aja puss <3

Kommentarer
Postat av: Sara :)

hahaha, det var så jävla roligt när du stack henne med pennan, kunde inte sluta skratta xD <33

2009-05-06 @ 18:47:37

KOMMENTERA:

Ditt namn ?:
Komma ihåg dig

E-postadress ? : (publiceras ej)

Har du en blogg, skriv då! :D:

Vad har du på hjärtat då?<3
Trackback
RSS 2.0