Torsdag, ;D

idag så vare först idrott och vi spelade badminton, jag och Sara körde med varandra och vi kom upp till 45 som högst! :D
hhah, resan tillbaka till skolan gick lite snett.... hahahahahahha <33
ajaa, '
Sen så har vi inte gjort nått mera idag, ;O
haha jag ska ner till stallet sen och fixa med Pi <3 :D:D.
Jag ska äta PANNKAKOR till mat idag! (: intressant,

men idag kände jag mej väldigt ... fantasi lös..  kan inte komma på nått kul å skriva ;S
Därför ladda jag upp lite bilder (;
 Maskros (;
 Det har regnat ! ;O :P
 Droppe ;)
 Sista bilden ;P

se flera bilder på min bilddagbok.. (; wipi@bilddagboken

hare <3

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha, vi var såå duktiga på att åka buss idag xD Åå, pannkakor, gott :D !

2009-05-07 @ 19:47:41
URL: http://skummex.blogg.se/

KOMMENTERA:

Ditt namn ?:
Komma ihåg dig

E-postadress ? : (publiceras ej)

Har du en blogg, skriv då! :D:

Vad har du på hjärtat då?<3
Trackback
RSS 2.0