yap

yap, idag har jag vaknat ... och då s drog jag te Linn var där ett tag. sen så kom jag hem och åååt lunch. fett länge sen jag åt lunch ;O
sne så drog jag te arninge, köpte lite saker däär . gick in på Rusta och hade glömt hur billit de va däär !
ååååååå, när man skriver Rusta ser det ut som man skriver Rufus. :( <3333333

ajaa, sen gick ja te stalle och mockade .. och såå sen såå åt jag godis och kicka fotboll ,. yaaaap! :D
aja, sen såååååå vare fett drygt föör jag vill ha massa grejs.. -.-
aja, jag har ju massa grejs redan. oj då nu har jag skrivit aja mcyke häär -.- aja ,, j hahaha ajaa


aja puss älskar dej Pi <33333

kram på er <333

Kommentarer

KOMMENTERA:

Ditt namn ?:
Komma ihåg dig

E-postadress ? : (publiceras ej)

Har du en blogg, skriv då! :D:

Vad har du på hjärtat då?<3
Trackback
RSS 2.0